Välkommen till det nya Plastikoperationsforum

Vill ta ut mina implantat

Kan inte fatta att jag är inne på detta forum efter 5 år. Hade jag vetat att mina implantat skulle göra mig sjuk så hade jag aldrig gjort operationen. Jag operade mig för snart 6 år sedan på Citadell kliniken. Har upplevt en massa symptom efter 3 år. Viktuppgång, sähhärndimma, ont i leder, smärtor i brösten och extrem trötthet och energilös. Har inte råd att göra en enbloc just nu då min man förlorat jobbet pga av Covid pandemin, men jag vill göra det så fort ekonomin tillåter. Kan ni rekommendera ngn bra klinik? Behöver nog göra ett lyft då mina bröst har väldigt lite vävnad och var väldigt hängiga innan op. Ni som gjort enbloc för flera år sedan, vad har ni för problem efteråt, smärtor, känselbortfall mm. Vill ta reda på allt jag kan under tiden.

Sortera efter

Hej! Vad tråkigt o hemskt att höra att du blev sjuk! Varför går man upp i vikt oxå? Märkte du det tidigt med vikten? Jag har oxå lagt på mig efter operationen så jag reagerade lite extra på det när du skrev det. Ska du fylla dom eget fett då nästa gång? Kram Fia

0 Gilla

Jag vet hur det är. Hade i stort sett alla symptom du har, förutom smärtor i brösten, och är lycklig varje dag att jag tog ut dem. Kan iaf säga att det är en utmärkt hjälp för hälsan att göra enbart ett uttag. Jag rörde inte mina kapslar, och jag var ändå som en ny människa inom nån dag från uttaget, så det är inte ett krav för att bli bättre. Hoppas på det bästa för dig, oavsett!

0 Gilla

Jatropha skrev:

Jag vet hur det är. Hade i stort sett alla symptom du har, förutom smärtor i brösten, och är lycklig varje dag att jag tog ut dem.
Kan iaf säga att det är en utmärkt hjälp för hälsan att göra enbart ett uttag. Jag rörde inte mina kapslar, och jag var ändå som en ny människa inom nån dag från uttaget, så det är inte ett krav för att bli bättre.
Hoppas på det bästa för dig, oavsett!

Hur ser brösten ut nu? Gissar att du inte lyfte? För funderar att börja att enbart ta ut dem först men har svårt att veta vad som är "bäst"

0 Gilla

Jag har bilder på hela min process under min profil. Helt personligen skulle jag rekommendera ett enkelt uttag. OM du fortfarande inte skulle bli hjälpt kan man alltid gå vidare därifrån.

0 Gilla

Visar 1 till 4 av total 4 objekt