Vill ta ut mina implantat
Kan inte fatta att jag är inne på detta forum efter 5 år. Hade jag vetat att mina implantat skulle göra mig sjuk så hade jag aldrig gjort operationen. Jag operade mig för snart 6 år sedan på Citadell kliniken. Har upplevt en massa symptom efter 3 år. Viktuppgång, sähhärndimma, ont i leder, smärtor i brösten och extrem trötthet och energilös. Har inte råd att göra en enbloc just nu då min man förlorat jobbet pga av Covid pandemin, men jag vill göra det så fort ekonomin tillåter. Kan ni rekommendera ngn bra klinik? Behöver nog göra ett lyft då mina bröst har väldigt lite vävnad och var väldigt hängiga innan op. Ni som gjort enbloc för flera år sedan, vad har ni för problem efteråt, smärtor, känselbortfall mm. Vill ta reda på allt jag kan under tiden.
Sortera efter
0 Gilla
0 Gilla
Jag vet hur det är. Hade i stort sett alla symptom du har, förutom smärtor i brösten, och är lycklig varje dag att jag tog ut dem.
Kan iaf säga att det är en utmärkt hjälp för hälsan att göra enbart ett uttag. Jag rörde inte mina kapslar, och jag var ändå som en ny människa inom nån dag från uttaget, så det är inte ett krav för att bli bättre.
Hoppas på det bästa för dig, oavsett!
0 Gilla
0 Gilla
Visar 1 till 4 av total 4 objekt