Vi som ska op oss i Mars 2011
Nu har jag äntligen fått min operartions tid! Den 31 mars klockan halv åtta ligger jag under kniven! Det blev lite senare än tänkt. Men tur fick jag innan sommaren i alla fall! Snart är det vår tur :D
Sortera efter
Haha! Skönt!!!! Själv blir det 9:e för mig!!!! Hoppas tiden bara rusar fram!!!!
0 Gilla
0 Gilla
Hihi! Äntligen en tråd för oss Mars-flickor med! 👍 Jag ska oxå opa mig den 31 mars. Visst känns det som lång tid kvar, men vi går ju mot ljusare tider (i dubbel bemärkelse😉) så dagarna kommer säkert springa förbi och så plötsligt en vacker dag är det vår tur och vi tänker "Aaaahh!! Är det redan dax!"
Jag har som tur var flera saker som händer innan op som jag längtar till, och de kommer oxå ta mycket av min tid. Jag ska både gifta mig 😀 och resa utomlands i två veckor ! !
Kram på er!
0 Gilla
0 Gilla
0 Gilla
Ms: Ja, det är ju lite svårt att veta vad man slutar på. Man är ju lite svullen i början så man kanske behöver lite större då än vad slutresultatet blir. Jag tror jag får min "tortyrbh" utprovad direkt efter op så jag slipper väl tänka på det så här innan ivf!
Ser att du önskar 350-375cc i din info. Vad har du bestämt dig för?
0 Gilla
0 Gilla
Min tur den 23:e Mars. Idag va jag på kliniken och bestämde storlek. Blir 300cc moderate plus... jag är ju inte ute efter något stort utan lite lagom så jag tror det blir bra (hara smal överkropp). Nu när allt är bestämt vill jag att tiden ska gå fort, längtar så!!! 😀
0 Gilla
0 Gilla
0 Gilla
Visar 1 till 10 av total 980 objekt