Välkommen till det nya Plastikoperationsforum

Vi som ska göra bröstförstoring april 2014

Hej tjejer!   Hittade ingen tråd för oss som ska göra bröstförstoring i april så gjorde en här där vi kan diskutera och tagga tillsammans! Själv opereras jag den 16 april på KKAB i Falköping, sååå taggad!!! Någon mer som ska opereras där samma dag kanske??     Puss på er!

Sortera efter

Ska på konsultation där i nästa vecka =D Så hoppas på op i april!! Vem ska du opereras av??

0 Gilla

Ska opereras den 28e april på KKAB av Stefan Modin :)

0 Gilla

Haha vet faktiskt inte vem jag ska opas av, har velat lite och ändrat tider och sådär några gånger (har vart ute och rest och va lite grejer med mediciner o sådär) och hon sa inte vem det blev nu när jag ändrade sist och tänkte inte på att fråga, men får ju hem brevet snart så då står det väl där haha! :) Tror det är Stefan för mig med! 

Vad är det för storlek,profil och sådär ni har tänkt er?? :) 

0 Gilla

Fick prova 450cc HP på konsultationen men ska kolla med Stefan på op-dagen ifall det skulle gå att lägga in 500cc utan att det ser allt för stort ut, så vill helst ha 500cc HP bakom muskeln som det ser ut nu :)

0 Gilla

VILL! vet att jag får ledigt i april i 2 veckor i april nu, det enda som hindrar mig för att ringa och boka konsultaion och op är mina päron. (Förhoppningsvis har den klinik jag vill opa mig på någon tid kvar i slutet på april). Har lidit i det tysta i alldelles för mångaår nu så det är väl dags att berätta för mina föräldrar hur jag mår oavsett hur svårt jag än tycker att det är. Grattis lite er som har en optid, hoppas jag snart är en i "aprilgänget" =) blir att ringa kliniken på måndag oavsett om jag hunnit våga berätta för mina föräldrar eller inte!!! 

0 Gilla

Tristan94: Precis samma här faktiskt!! Provade 500cc HP på konsultationen och det är nog det det lutar åt men är ändå lite rädd att det ska bli för stort..men är ganska bred över axlar och höfter så tror det blir bra ändå, är nog större risk att jag kommer ångra mig om jag tar 450 och sedan vill ha större tror jag... Får se på op-dagen men blir nog 500!

smulpaj: Har faktiskt inte berättat för mina än! Har nämnt för de båda tidigare att jag vill göra det men de har nog inte reflekterat så mycket över att jag verkligen tänker göra det haha...49 dagar kvar (såklart är det nedräkning!!) på mig att berätta det för dem... ;)

0 Gilla

Saha: Är rädd för att det kommer försvinna en hel del volym pga bakomplacering så vill gärna gå ganska stort direkt så att jag inte ångrar mig haha... Själv hade jag med morsan på konsultationen haha...

0 Gilla

1:a april :D:D längtar jättemycket. Redan betalat allt, resan dit och hem, hotell till pojkvännen och operationen. 

Så nu är det bara att vänta tills jag får papper hem och så eller? Vad ska jag vänta på? 

Borde väl få nåt recept på antibiotika från kliniken (citadellkliniken) snart va?

PUSS på er! :D

0 Gilla

Tristan94: jaa precis, så jag med känner, lika bra att slå på stort haha :D Haha skönt för dig...får ta tag i saken snart och droppa bomben...;) vet att hon inte gillar plastikoperationer men hon får helt enkelt vänja sig vid tanken haha!

paradise: ååh vad kul, inte långt kvar! Ingen koll på citadellkliniken men tror inte det är något speciellt innan,jag ska inte äta någon antibiotika innan eller sådär iallafall utan det är bara att dyka upp! Ska dit kvällen innan och sova där så kan ju förbereda lite mer iochförsig.. Men du lär väl få hem papper snart, där står det säkert! Annars får du ringa och kolla med dom! :)

0 Gilla

Är bara riktigt rädd för muskelpåverkan! Sköterskan sa att jag inte borde få något sådant då jag aldrig (läs 5 gånger haha) tränat bröstmusklerna... Men ändå liksom? Vill inte behöva korrigera något efter operationen och hålla på...

0 Gilla

Visar 1 till 10 av total 1023 objekt