Snälla hjälp mig
Hej jag behöver verkligen hjälp . Jag har skrivit ett inlägg innan . Men nu har jag en annan fråga . Jag gjorde näsplastik för 3 veckor sen. Och jag har svårt andas är täppt i ena näsan. Och den ena näsborren får jag typ inget luft i.. panik som bara den... är det ens normalt ? Och till min fråga ni som har gjort näsplastik när kunde ni andas normalt igen och när försvann er nästäppa? Är jätte orolig för jag har 3 personer som jag känner som berättade att de hade ba andnings och nästäppa 1 vecka efter näsplastik.
Sortera efter
0 Gilla
0 Gilla
Hej! Jag gjorde näsplastik för 1 år sedan och är fortfarande lite täppt, jag känner en annan tjej också som gjort för mer än 1 år sedan och är också det. Det är normalt , andningen kan aldrig bli som innan man gjorde sin näsplastik.. men det ska inte vara så illa att du inte kan andras typ. Men vänta allafall tills de gått 2 månader , igentligen tar de upp till 6 månader för de att läka.
0 Gilla
Hej! Jag gjorde näsplastik för 1 år sedan och är fortfarande lite täppt, jag känner en annan tjej också som gjort för mer än 1 år sedan och är också det. Det är normalt , andningen kan aldrig bli som innan man gjorde sin näsplastik.. men det ska inte vara så illa att du inte kan andras typ. Men vänta allafall tills de gått 2 månader , igentligen tar de upp till 6 månader för de att läka.
0 Gilla
Visar 1 till 4 av total 4 objekt