Välkommen till det nya Plastikoperationsforum

Profhilo

Hej! Jag undrar om det är någon som har provat på profhilo och vill berätta om sina erfarenheter?

Sortera efter

Jag har testat 3 ggr , kur . Ser tyvärr ingen direkt skillnad

0 Gilla

Hej Jag har nyligen provat Profhilo 2 ggr på halsen området, och 1gång på ansiktet.(ska tillbad i slutet av Januari) Jag ser en skillnad , och det finns en riktigt glow till huden, men idea med profilho är att den ska vara förebyggande, och man ser inte resultat innan 8 veckor. Jag tror att det passar bäst kvinnor som är 40/50 plus som vill ser fräsch ut. Det ska inte bli en stor skillnad men för min skull skulle jag säga att det är absolut märkbart på halsen. I am going to write this in English and hope that is ok The pluses are that skin is plumper, has a glow and definitely feels tighter. However, if you are in your thirties I am not sure that you will see such as difference, unless you have a slim, tiny face and then it will plump it up . They say that the marks (which looked like big mosquito bites for me) should go in one to two days, but it took at least 4 until I was mark free, and a week until it wasn't noticeable. I had no bruising, but tiny marks on the neck that looked like mini bruises after a few days, and one tiny tiny bruise on my cheek The more plump your skin is, the likelihood is that you will have less obvious bumps I will continue with it as I am a woman in her late 50's so want to look fresher but not 'filled'. Depending on what your aim is then profilo might not be ideal if you are still young with a decent supply of collagen . Hope that helps Negatives Expensive and you could lose up to a week downtime if your skin reacts with large bumps

0 Gilla

Hej! Tack för ditt svar :)

0 Gilla

Hmm va tråkigt att efter så pass många ggr inte märka skillnad. Hur är din hy för övrigt? Jag har väldigt törstig hy. En del torrynkor.

0 Gilla

Jag har också töstig hy och det gör en riktig skillnad för mig. Nyligen har folk sagt att jag ser riktig fräsch och frisk ut, och har inte ens haft foundation på huden, men när jag sminkar mig det ser mycket mycket bättre ut.

0 Gilla

Fantastiskt produkt men man behöver vara runt 35 år och äldre för att se bäst effekt.

0 Gilla

Jag har gjort Profhilo och huden blev allmänt fräschare, mer lyster osv. På halsen tycker jag det minskade linjer.

0 Gilla

Någon som gjort det runt ögonen på kråksparkarna med god effekt?

0 Gilla

Hej! Jag har precis gjort en behandling av två för två veckor sedan. Gjorde PRX-T33 samtidigt. Jag såg skillnad direkt men nu efter två veckor har jag betydligt mindre djupa kråksparkar kring ögonen och är mer fyllig i huden. Jag fick ett rejält blåmärke på ena kindbenet dock. Ska bli intressant att se vad en till behandling gör. Är normalt torr i huden och nu känns den inte alls lika stram och torr som den brukar under hösten.

0 Gilla

Jag har gjort det i nedre ansiktet för att återskapa volym, känner dock att det bara fick mig att se knubbig ut så jag håller på att vänta ur den, 8 månader har gått och tyvärr inte borta

0 Gilla

Visar 1 till 10 av total 11 objekt