Ögonfransförlängning
Jag har gjort ögonfransförlängningar nu men det vlir aldrig bra på mig. Har så få superkorta naturliga ögonfransar och dom verkar inte så frimostiga med ögonfransar på stället. Jag vill ha fylligare och långa, men finns det personer som det inte vlir bra på eller?
Sortera efter
Jag har gått hos en här i sthlm som verkligen lagt in hur många fransar som helst.. för jag har också väldigt korta naturligt. Antar att du testat olika salonger??
0 Gilla
0 Gilla
efter denna tråd blev jag tvungen att boka in ett besök hos henne igen HAHA. Jag går i Huddinge, Salong Winblad. Riktigt trevlig och jag har alltid varit nöjd med hennes isättningar!
0 Gilla
0 Gilla
1000 kr ligger det på.. Karin är det jag brukade gå hos, aldrig gått hos Sara (tänkte testa henne) .. Nästan alltid fullbokat så Karin har inga tider fören i oct såg jag :/
0 Gilla
1000 kr ligger det på.. Karin är det jag brukade gå hos, aldrig gått hos Sara (tänkte testa henne) .. Nästan alltid fullbokat så Karin har inga tider fören i oct såg jag :/
0 Gilla
Ja avvakta med det, viktigare med bröst! :) Nej jag har tyvärr aldrig upplevt det. Får hoppas att 3D funkar bättre för dig, för det låter inte alls kul det där!
0 Gilla
0 Gilla
0 Gilla
Visar 1 till 9 av total 9 objekt