Läppförstoring
Hej! Om man vill förstora läpparna är det bara injektioner man använder sig av? Finns det inget permanent. Jag har typ inga läppar alls har 2 streck typ. Men jag vill inte hålla på ”fylla” på dom titt som tätt. Vill liksom fixa dom en gång sen är det bra. Går det? Är helt grön på detta område å kan verkligen ingenting om det. Och hittar bilder verkar jättesvårt för oftast är det tjejer som redan har normal stora läppar som bara vill ha ännu större. Så får ju ingen blick hur det skulle kunna se ut på en annan. Får ju absolut inte se fake ut då har jag hellre mina tunna streck.
Sortera efter
0 Gilla
Det går att fylla med fett.
Själv funderat på det. Men man är sjukt svullen i början har jag hört.
Vid en injektion läggs det ju bara in exakt så mycket du vill ha.
Vid förstoring med fett läggs det i mer, då en del försvinner sedan.
0 Gilla
Vid förstoring med fett läggs det i mer, då en del försvinner sedan.
Ahaa okej, men håller fett längre så? Försvinner inte det med efter ett tag?
0 Gilla
Vid förstoring med fett läggs det i mer, då en del försvinner sedan.Ahaa okej, men håller fett längre så? Försvinner inte det med efter ett tag?
Tror dom säger att 2/3 av fettet som injiceras stannar, eller om det är 50%.
Men när det väl sitter så sitter det ju :)
Sen kanske det minskar lite med åldern också, vet faktiskt inte. Men skriv till någon klinik som utför transplantation till ansikte/läppar och kolla :)
0 Gilla
0 Gilla
0 Gilla
Man bör ha i åtanke att fett är ett dynamiskt och kroppseget material. Går man upp i vikt ökar fettceller i storlek. I bröst är det kanske inget problem, men i ansiktet och läpparna kan det bli det, speciellt om man ökar mycket i vikt som det kan bli vid t ex en graviditet.
0 Gilla
Jag skulle också kunna tycka att det vore en vettig grej att åtminstone ha testat en gång med fillers först, eftersom detta går bort så småningom, ifall du inte skulle trivas med ditt nya utseende. Då kan du också ha en bild med dig till läkaren av vilken volym du haft och trivts med. Dock räknar jag med att fillers behöver ha gått bort helt innan man kan transplantera fettet. Det kanske någon annan kan besvara med större säkerhet?
0 Gilla
Visar 1 till 8 av total 8 objekt