Kosmetisk tatuering/ ögonbryn 3-D
Hej! Har någon gjort kosmetisk tatuering 3-D?? Hur nöjda är ni? Jag vill så gärna göra det men är lite rädd att jag kommer inte vara nöjd! Hur många gånger måste man göra för att det ska vara bra typ fylla på eller vad det heter nu! Har någon gjort det i Örebro? Kram på er!!
Sortera efter
0 Gilla
0 Gilla
0 Gilla
Luna, hoppas du blev nöjd när du fick utstå så mycket för det. Jag är också intresserad av att tatuera ögonbryn. Jag har bara några strån kvar mot näsroten. Det blev så efter en olycka, förlorade nästan allt hår, utom ögonfransar och hår på huvudet.
Jag bor i Göteborg så jag hoppas på någon med trevligare sätt. Hur mycket fick ni betala för behandlingen och hur ofta behöver det fyllas på?
0 Gilla
0 Gilla
Var precis på väg in för att starta en sån här tråd, och så låg den överst :)
Jag är så sugen på att göra mina!
Några fler som är nöjda!? Och som inte haft samma hemska smärtupplevelse.. gör mig rädd.. haha
Kanske några före efter bilder?
Och hu rär det om amn är missnöjd? är det verkligen så lätt som det låter på deras hemsidor att ta bort dom?
0 Gilla
0 Gilla
ajaja det låter inte roligt 😢 😲 men resultatatet var värt det??!!
Snälla försök igen lägg upp bild!!!
hmm känns som eyeliner borde göra ondare.. ❤️
känns det bättre idag för dig?
0 Gilla
Så här står det på hemsidan på kliniken jag tänkte göra mina på om borttagningen:
En avlägsnande vätska appliceras in i huden, på samma sätt som när man applicerar färgen vid en kosmetisk tatuering. Borttagningsvätskan appliceras in i huden strax under nivån där den tidigare tatueringsfärgen befinner sig. Detta säkerställer att borttagningsvätskan blandas väl med tatueringsfärgen, och verkar sedan för att lösa upp färgen.
Men ang antal gånger man måste göra det för att tatuering ska försvinna, har jag slutat lita på alla beauty salonger.. dom får det alltid att låta käckare och enklare än vad det är.. ❤️ 😕
Men förhoppningen är ju att bli nöjd med dom nya brynen!!
0 Gilla
0 Gilla
Visar 1 till 10 av total 17 objekt