Julklapp till mig själv <3
Hej Jag kommer att genomgå min bröstförstoring 20 December på Art Clinic i Uppsala. Min kirurg och jag har kommit fram till att Mentor CPG 322-375cc under muskeln är det bästa valet för min kropp. Min fråga är om mjukheten på dessa implantat är mjuka nog för att tas som naturligt fasta bröst? Är det någon/några som kan komma med info om Mentors anatomiska angående mjukhet, eftersom dem är deras fastare gel så blir jag lite fundersam. Jag tycker Motivas ergonomix är fantastisk mjukhet men kanske lite för mjuka. Eftersom jag är en transtjej så är det lite extra känsligt. Implantatet kommer definitivt passa min kropp. Tack på förhand Petra
Sortera efter
0 Gilla
0 Gilla
0 Gilla
0 Gilla
Tack Patty <3
Jag håller på att sammanställa en lista på bra förberedelser att ha/göra hemma innan min operation.
En fråga, använde du sån där silikontejp på dina ärr eller enbart medicinsk tejp ?
Jag har en förhöjd allergi till limmet i tejp, så tänkte att silikon tejpen borde vara lite vänligare mot min hud är plåster/kirurg tejp.
Älskar julen och kommer jul pynta allt hemma redan till 1 Advent samt inhandla Plastgran för första gången i livet då jag inte tror att jag kommer att kunna vattna en riktig gran 2ggr om dagen efter Operationen hahaha.
0 Gilla
0 Gilla
0 Gilla
0 Gilla
https://www.plastikoperationsforum.se/node/168596
0 Gilla
0 Gilla
Visar 1 till 10 av total 20 objekt