Välkommen till det nya Plastikoperationsforum

Hakförminskning?

Jag är intresserad av att göra en hakförminskning, då jag har en väldig spetsig haka och den blir ännu spetsigare och putar ut mer när jag ler! Finns det någon här som har gjort eller vill göra en hakförminskning? Jag har endast hittat lidingö som gör det? Läste en annan tråd om en tjej som ej varit nöjd med dem. Finns de någon dom har positiva erfarenheter där i från eller från något annat ställe?

Sortera efter

Hej hej!

Jag buffar lite, undrar också!

0 Gilla

Jag var inne på bella kliniken och läste att de gör hakplastik men de stod ingenting om just hakförminskning. Så jag mejlade och fråga men fick inget direkt svar, men de skrev att jag skulle skicka bilder så skulle Johan kolla på det. Men jag har inte hunnit göra det ännu. Får se va han säger när jag skickat bilderna :)

0 Gilla

Spännande :) 

0 Gilla

Undrar också :)

0 Gilla

Han svarade att jag ska vända mig till en käkkirurg. Men hittar ingen käkkirurg inom plastik..

0 Gilla

Men Guppi och ni andra hur söker ni egentligen? Jag hittar flera kliniker som förminskar hakan och några som opererar käken och det är plastikkirurgikliniker.

0 Gilla

Trice, dela gärna med dig av vilka det är! :D

0 Gilla

Tror jag läst om 1 tjej här på forumet som gjorde hakförminskning på Lidingökliniken

0 Gilla

Kan man inte göra fillers?

0 Gilla

Jag har varit på konsultation för halförminskning hos både Igor på Lidingökliniken och Richard på Conturkliniken. Båda är erfarna inom det och kändes trovärdiga och redigerade bilder så som jag ville ha det. Jag kommer förmodligen att välja Igor eftersom Lidingökliniken är billigare och han kändes väldigt erfaren.

0 Gilla

Visar 1 till 10 av total 11 objekt