Välkommen till det nya Plastikoperationsforum

Fettsugning av venusberg

Hej! Behöver feedback från de som fettsugit sitt venusberg. Ser som många andra att det kvittar hur man går upp eller ner i vikt, har man mycket fett under så är fettsugning det ända valet. Dock så finns det inte riktigt några recensioner så ni som har gjort detta ingrepp snälla berätta allt! Pris, var ni gjort det, vad ni tyckte, smärta och framförallt resultatet. Kommer snart utföra operationen så behöver all info!

Sortera efter

Tyvärr har jag ingen erfarenhet av fettsugning av venusberg men därimot ska jag fettsuga mage och höfter snart?

0 Gilla

Mitt venusberg fettsögs i samband med fettsugning av magen. Inget jag hade tänkt göra, men kirurgen rekommenderade att göra det för bästa möjliga helhetsresultat. Jag är jättenöjd och hade nog stört mig på fettet kring venusberget efter fettsugningen av magen pga magens platthet nu. Hade dock aldrig reflekterat över mitt venusberg innan OP.

0 Gilla

Missade att svara på dina frågor inser jag. Jag betalade inte, utan fick det ”på köpet”. Gjorde fettsugningen på NK. Fint resultat såhär efter 3 månader och typ ingen smärta i det området (däremot i magen).

0 Gilla

Visar 1 till 3 av total 3 objekt