Välkommen till det nya Plastikoperationsforum

Citadellkliniken

Hoppas någon ska hinna läsa detta innan en operation hos Peter Cosmo. Opererade mig hos Peter Cosmo 19/5-20. Efter att han skurit en för djup ficka i brösten åkte implantatet ner. Detta medförde smärta i över ett årstid som det tog att få komma på återbesök. Han gjorde en korrigering och två månader senare valde jag att ta ut dem på grund av smärta. I första korrigeringen valde han att räffla inne i mitt bröst, sätta på en tortyr bh som de kallas och låta mig ha denna 24/7 i över en månad. Fick duscha, sova med den och knappt röra på mig. Jag fick trycksår där byglarna satt och det var extremt jobbigt psykiskt och fysiskt. Efter två månader var resultatet fortfarande inte bra men han tackade för att han fått ha mig som en försökskanin. Detta var tydligen något han aldrig testat förr (har detta inspelat.) Vi tog ut dem två månader efter denna korrigering. Han sa att jag skulle läka under ett år sen skulle allt vara som vanligt igen och en ny operation skulle kunna gå. Ett år senare gick jag dit. Otrevlig och arrogant var han som vanligt och han vägrade att göra en ny operation om det inte innebar att han fick skärra upp hela brösten i ett ankarlyft (de andra operationerna skedde via armhålan.) Här sa jag nej, med tanke på hans attityd och arrogans kände jag mig inte trygg att lägga mig under hans kniv igen. Ville speciellt inte ha ärr på fler ställen än de som redan fanns. Bad om att få pengarna tillbaka, mejlade även honom och han sekreterare utan svar. Under två årstid fick jag inte träna eller röra på mig normalt för att mina bröstmuskler kunde smälla. Mina bröstmuskler fick kämpa med att hålla upp bröstimplantaten som man tydligt kan se på bilder. Smärta, obehag, frånvaro från arbete och sociala tillställningar var vardag under denna period. Aldrig ångrat mig över något i livet mer än detta. Känner mig förnedrad, kränkt och lurad. Pengarna kommer inte få mina ärr att gå bort eller ge tillbaka mig mina bröst som nu är förstörda men det skulle kännas som en seger mot honom. Att han inte ska få vinna någonting på detta. Under hela denna perioden har jag blivit mött av hans arroganta sätt att prata med mig och han har verkligen lyckats få mig att känna mig liten. Har som tur spelat in alla samtal för jag just av denna anledning känt mig otrygg. Jag vet att jag inte är ensam, mitt ex som är advokat har fått in flera samtal av kvinnor som hamnat i hans händer. Nu hoppas jag att vi tillsammans kommer kunna göra något åt detta

Sortera efter