Välkommen till det nya Plastikoperationsforum

Byta till mindre implantat

Finns det några här som bytt till mindre implantat utan att ha behövt göra ett lyft. Isåfall vad är era erfarenheter. Velar mellan storlek och implantat och om det är värt att genomgå en operation för få mindre bröst.

Sortera efter

Jag velade också angående detta innan. Var hos min kirurg men han menade på att det inte kommer bli bra pga mått osv.. Det slutade iaf med att jag tog ut implantat helt istället för snart ett år sedan.. bästa jag gjort!!

0 Gilla

Presley skrev:

Jag velade också angående detta innan. Var hos min kirurg men han menade på att det inte kommer bli bra pga mått osv..
Det slutade iaf med att jag tog ut implantat helt istället för snart ett år sedan.. bästa jag gjort!!

Okej. Vad skönt att du är nöjd med ditt beslut att ta ut implantaten! Vad hade du för storlek på implantat och vad hade du velat byta till (innan du bestämde dig för att ta ut)?

0 Gilla

Är du nöjd med dina bröst efter uttaget, eller har du mer accepterat att dom ser ut på ett annat sätt? Vad har varit det bästa för dig med att ta ut dom helt? Jag går samma tankar. Hur var återhämtningen?

0 Gilla

Jag hade 450 cc innan, mentor runda. Tänkte runt 250 typ. Men det hade inte blivit bra, Jag är så nöjd. Hade väldigt små, typ obefintliga innan. Finns bilder på sidan både innan bröstförstoring, under tiden med implantat och efter uttag. Känner mig betydligt finare nu än med implantat!! Bästa valet jag gjort. Vill aldrig ha något som inte ska va i kroppen igen. Känner mig som mig själv, inget är i vägen och känner mig smidigare och piggare!!

0 Gilla

Tack för ditt svar! Vad skönt att du känner så ? Jag har preciiiiiis bytt ut mina till mindre och det känns redan som en lättnad, trots att det är så färskt. Jag är lite orolig för hur det kommer ser ut när dom läkt.. men det kanske får vara sekundärt!

0 Gilla

p0pcorn skrev:

Tack för ditt svar! Vad skönt att du känner så ? Jag har preciiiiiis bytt ut mina till mindre och det känns redan som en lättnad, trots att det är så färskt. Jag är lite orolig för hur det kommer ser ut när dom läkt.. men det kanske får vara sekundärt!

Vad skönt att det känns bra efter bytet :) Vad hade du innan och vilka implantat valde du nu?

0 Gilla

Visar 1 till 6 av total 6 objekt