Bröstoperation November 2024
Hej tjejer! Nu börjar november närma sig så jag tänkte att de var dags att starta en tråd för oss som opererar oss då! Jag själv ska göra en bröstförstoring + vårtgårdsförminskning då jag har tubulära bröst den 22 november. Opererar mig i Spanien då jag bor här. Jag har fortfarande inte bestämt mig för storlek helt men lutar just nu emot motiva 380cc round demi. Ni som också ska operera er i november kan väl berätta om er operation så att vi kan dela tankar och funderingar?
Sortera efter
0 Gilla
Hej! Bra initiativ att starta en tråd :) Jag har planerad operation 7/11, dock har jag haft lite hälsoproblem senaste (utmattning) och funderar på att boka om tråkigt nog :(
Tycker också det är svårt att välja storlek!! Väljer mellan 235 mini eller 285 demi, lutar åt 235 då kirurgen rekommenderar det :)
0 Gilla
Hej! Bra initiativ att starta en tråd :) Jag har planerad operation 7/11, dock har jag haft lite hälsoproblem senaste (utmattning) och funderar på att boka om tråkigt nog :(
Tycker också det är svårt att välja storlek!! Väljer mellan 235 mini eller 285 demi, lutar åt 235 då kirurgen rekommenderar det :)
Hej! Svarade dig på din andra tråd gällande dina tankar, och hoppas verkligen att du kommer fram till något där du kan känna dig lugnare.
Jag känner mig lite nervös då jag känner att jag var ganska oförberedd inför min senaste konsultation, och då jag varit iväg på jobb under hela sommaren kunde jag inte gå tillbaka till kliniken för en till. Skulle haft nästa konsultation 23/10 men då det strulat lite med mitt blodprov och jag nu inte kommer att göra det förens den 30/10 blev min konsultation ombokad tills den 6/11 och jag måste därför vänta ännu längre innan jag får svar på fler frågor. Inte klinikens fel, utan min vårdcentral som jag ska göra blodprovet hos som strulat till det med datum…
0 Gilla
0 Gilla
Hej!
Hur gick det med operationen? nöjd?
0 Gilla
Visar 1 till 5 av total 5 objekt