Bröstoperation i oktober 2024!
Det börjar närmar sig! Vilka fler opererar sig i oktober och hur känns det? ❤️
Sortera efter
0 Gilla
Jag ska också:) Det känns bra men förstår inte hur jag ska kunna välja storlek. Har fått prova med filéerna men känns så svårt att få en bra bild av hur det kommer bli och sen säger de dessutom att det försvinner en del om man lägger bakom muskeln. Låg och högprofil (som jag nu har läst om i efterhand här i forumet) tror jag inte ens nämndes...
0 Gilla
0 Gilla
0 Gilla
Tyvärr kan jag ännu inte se bilder. Jag har nu små och ur-ammade så jag tänker att även med ett litet inlägg kommer det märkas skillnad men så klart vill jag ju inte att det känns för litet.
0 Gilla
Jag har också op i okt! Så himla taggad men samtidigt lite nervös… har äntligen landat i storlek, blir tillslut 205cc. Jag har dock fortfarande svårt att välja framför eller bakomplacering…
Hur känns det för dig?
0 Gilla
0 Gilla
Hej! Vad kul :D
Ja, hehe förstår att det är svårt. Jag behövde inte välja. Med mitt utgångsläge blev jag rekommenderad bakomplacering och runda inlägg. Men jag ska ju också göra ett lyft så är lite mer fix ?
Visst är man nervös och peppad. Jag pendlar som sjutton, försöker att hålla fokus på det positiva, på hur kul det kommer bli och vilka fördelar jag ser! Vilket datum ska du in?
Jag har också op i okt! Så himla taggad men samtidigt lite nervös… har äntligen landat i storlek, blir tillslut 205cc. Jag har dock fortfarande svårt att välja framför eller bakomplacering…
Hur känns det för dig?
0 Gilla
Jag ska in den 1 okt. Så det börjar verkligen närma sig nu! Men som du säger, pendlar också ganska mycket, man får hålla sig till det positiva!
Tycker hela processen har varit lite ”krånglig” med att själv välja storlek placering klinik osv. Men känns skönt att äntligen fått landa i det, och kommer kännas så skönt efteråt när det är gjort! Hoppas bara jag valt rätt och inte ångrar storlek, (valde den mindre av de två jag pendlade mellan) det verkar ju inte helt ovanligt?
Ja, hehe förstår att det är svårt. Jag behövde inte välja. Med mitt utgångsläge blev jag rekommenderad bakomplacering och runda inlägg. Men jag ska ju också göra ett lyft så är lite mer fix ?
Visst är man nervös och peppad. Jag pendlar som sjutton, försöker att hålla fokus på det positiva, på hur kul det kommer bli och vilka fördelar jag ser! Vilket datum ska du in?
Hur känns det för dig?
0 Gilla
Hehe. Jag tyckte att Patrik på Nordiska var bra på det sättet, att han pratade klarspråk. Jag visade lite bilder på vad jag sökte och han sa vad jag kunde välja mellan. Var nog världens enklaste sälj för jag satt och nickade och sedan skrev jag på ??
Men jag har varit på konsultation tidigare och fick inte alls den känslan, kände att jag nog ville ha större men den kirurgen avrådde mig då … Så jag tvivlade rätt mkt ett tag. Men som du säger, skönt att ha landat i något!
Jag ska in den 1 okt. Så det börjar verkligen närma sig nu! Men som du säger, pendlar också ganska mycket, man får hålla sig till det positiva!
Tycker hela processen har varit lite ”krånglig” med att själv välja storlek placering klinik osv. Men känns skönt att äntligen fått landa i det, och kommer kännas så skönt efteråt när det är gjort! Hoppas bara jag valt rätt och inte ångrar storlek, (valde den mindre av de två jag pendlade mellan) det verkar ju inte helt ovanligt?
Hur känns det för dig?
0 Gilla
Visar 1 till 10 av total 178 objekt