Välkommen till det nya Plastikoperationsforum

Bröstlyft UTAN implantat

Hej, ny på denna sidan. Jag vill göra bröstlyft när jag gått ner i vikt, har hypotyroes (underfunktion i sköldkörteln) som gjort att jag gått upp i vikt och sedan gått ner i vikt (av träning) mångs ggr. Jag hoppas på att min viktresa ska gå vägen denna gången då mina mediciner verkar vara bra inställda nu. Väger 90kg idag, vill väga under 70kg åtminstone när ingreppet utförs. Det gäller alltså bröstlyft UTAN implantat, det är ganska svårt att hitta bildresultat på google men har hittat några där även personen har relativt liknande bröst som mig innan operationen. Tar tacksamt emot tips på bra kliniker i Göteborg eller i närheten, eventuellt kan jag ta mig en bit bort men helst i västra götalands län. Anledningen till att jag inte vill ha implantat är bl.a. för att jag inte vill riskera att få Breast Implant Illness (BII) då en vän fått det och har mått jättedåligt och behöver ta ut sina implantat, och med tanke på min hypotyreos + övriga hälsobesvär så vågar jag inte ta den risken att eventuellt må sämre av ytterligare anledning. Men jag känner också att jag kommer vara nöjd med min storlek även om brösten skulle bli mindre av viktnedgång, då jag inte vill ha större, snarare mindre, men inte göra förminskning liksom. Men när jag gick ner till 70kg för något år sedan så märkte jag nog ingen skillnad på brösten. Men sen så är man ju såklart nervös att det inte kan bli ett fint resultat utan implantat. Snurrar mycket i min skalle just nu ang. detta och även drömmer på nätterna om att jag går omkring med bar överkropp och inte skäms över mina bröst.

Sortera efter

Jag är också inne på att göra ett bröstlyft eventuellt. Velar lite. Tänkte bara tipsa om realself.com där finns Många bilder på lyft. Jag har hittat några som ser hyfsat lika ut som mina. Men alla hade fått olika resultat.

0 Gilla

Visar 1 till 1 av total 1 objekt