Välkommen till det nya Plastikoperationsforum

Bröstlyft utan implantat

Någon som har 400 ml egen vävnad som gjort endast bröstlyft utan implantat?

Sortera efter

Jag hade 650 ungefär, och kirurgen tog bort 300 för att få till ett bra lyft, så jag har väl runt 350 kvar. Finns bilder på min sida men dom kan du nog inte se än.

0 Gilla

Kan bara se bronsbilder än, tyvärr. Är du nöjd med resultatet? Jag vill helst slippa lägga in implantat, men har väldigt hängiga bröst efter stor viktnedgång och är rädd att det inte räcker med bara lyft.

0 Gilla

Jag har inte den blekaste om hur mycket egen vävnad jag hade/har, men jag gjorde lyft utan implantat i november. Jag hade c-kupa innan och har väl närmare b-kupa nu. Jag är nöjd med min operation.

0 Gilla

Hur långt efter op är bilden? Ser ju väldigt fint ut :) Hade du mycket häng innan?

0 Gilla

Min profilbild är tagen bara någon vecka efter operationen. När du blir silvermedlem aå kan du se mina övriga bilder. Mina bröst var ganska asymmetriska innan. Det vänstra (tror jag det var?) hängde mycket längre ner och hade ett helt annat utseende än det högra med mycket större vårtgård som pekade neråt.

0 Gilla

Tack för svar. Ja jag väntar på silvermedlemskap så jag kan se bilder. Skulle vilja se resultat som är 1 år eller äldre för att se hur mycket brösten sjunker och om de tappar formen och blir hängiga igen. Står i valet och kvalet mellan att bara göra lyft eller att lägga in ett litet implantat för att formen ska hålla sig bättre. Vill dock inte förstora egentligen.

0 Gilla

Jag funderar också på bara lyft. Ska bli spännande om man blir silvermedlem att få se efter bilder. Har samlat mod i många år och känner att det är dags för lyftet nu.

0 Gilla

Nu har jag bokat tid för bröstlyft hos Jens Larsson på Citadellkliniken. Det blir 23/5.

0 Gilla

Evina skrev:

Nu har jag bokat tid för bröstlyft hos Jens Larsson på Citadellkliniken. Det blir 23/5.

Lycka till Evina

0 Gilla

Tack furdygurdy!! Lycka till du med, med din konsultation hos Tuve.

0 Gilla

Visar 1 till 10 av total 10 objekt