Välkommen till det nya Plastikoperationsforum

Bröstförstoring i mars 2014

Vi, som gör bröstförstoring i mars kan väl dela här av våra funderingar och förhoppningar :) kan också skriva vilken klinik och kirurg ni har valt

Sortera efter

Vladena skrev:
Vi, som gör bröstförstorning i mars kan väl dela här av våra funderingar och förhoppningar :) kan också skriva vilken klinik och kirurg ni har valt
Jag ska göra ett storleks byte 11/3, på proforma clinik. Örjan gibbe Beslut ångest vilken storlek

0 Gilla

Vladena: Jag ska oxå op:as på Citadellkliniken, fast två dagar efter dig! :) Jag valde Göran Elmerstig:) Är såå förväntansfull :)

0 Gilla

kjamjojon skrev:
Vladena skrev:
Vi, som gör bröstförstorning i mars kan väl dela här av våra funderingar och förhoppningar :) kan också skriva vilken klinik och kirurg ni har valt
Jag ska göra ett storleks byte 11/3, på proforma clinik. Örjan gibbe Beslut ångest vilken storlek
Jag har också fruktansvärt beslutsångest, är du inte nöjd med storlek, ska du opereras om?

0 Gilla

Strumpbyxan skrev:
Vladena: Jag ska oxå op:as på Citadellkliniken, fast två dagar efter dig! :) Jag valde Göran Elmerstig:) Är såå förväntansfull :)
Strumpbyxan, vi har valt exakt samma storlek på implantatet, fast jag är lite mindre än dig, är du säker med ditt vall? Jag är fruktansvärt ångestfull :o

0 Gilla

Här får jag hänga på! :) Jag har varit på konsultation på Citadellkliniken hos Jörg Bohn i veckan och ska opas 12 mars!! Jag behövde både bröstlyft och bröstförstoring. 590 cc ultra high profile kommer det att bli. Är så förväntansfull!!

0 Gilla

Vi är nog alla förväntansfulla Sunrise :) du ska ha rejäla boots, bli bara mer osäker med storleken, när jag läser här hur olika man väljer...

0 Gilla

Ja visst är det så! :) Det är jätte svårt med storleken, hade först tänkt 500 cc men när jag provade på konsultationen så tvekade jag mellan 500 och 590 cc och då sa Jörg att står man och väljer mellan två så ångrar man sig oftast om man väljer det mindre alternativet efter operationen. Så jag hoppas verkligen att jag har valt rätt och inte för stort... Jag kommer inte att kunna göra genom armhålan tyvärr då jag måste göra ett lyft för att resultatet ska bli bra så jag kommer att öppnas under bröstet och vad jag förstår innebär det att 30 eller om det är 50 som "sväljs"?. Det är lite svårt att greppa allt tycker jag...

0 Gilla

Jörg tycker nog om stora tuttar :) han försökte övertala mig för 500cc, men jag tyckte inte att det passade mig, sen är det alltid svårt att föreställa sig hur det kommer att bli i verkligheten, jag har aldrig drömt om megastora, bara normala, att man kan ta på sig sport-bh exempelvis utan att se helt platt ut

0 Gilla

Vladena skrev:
kjamjojon skrev:
Vladena skrev:
Jag har också fruktansvärt beslutsångest, är du inte nöjd med storlek, ska du opereras om?
Jag tycker att mina blev för små. Har 350 mp nu och ska byta till hp funderar på 500 cc . Men osäker . Vad hade du tänkt för storlek ?

0 Gilla

Det är verkligen svårt det här med storlek, tror att de flesta står och väger mellan två olika storlekar.. :)

0 Gilla

Visar 1 till 10 av total 1086 objekt