Bröstförstoring Februari 2018
Hallå där! Då jag inte finner en tråd för oss Februari opare så tänkte jag att jag startar en. 29 år är Jag, har två underbara barn på 6 och 3 år och en make som stått ut med mitt gnäll och destruktiva beteende (psykiskt) i 11 år. Här om dagen berättar han att jag äntligen ska få boka op. Att jag ska få fixa brösten! Den känslan jag fick då.. jag blev stel, kallsvettig, mållös och till slut började jag tok gråta. Detta är något jag velat göra sedan mensen kom när jag va 13 år och jag insåg att jag inte kommer få nå pattar. Min man vet inte vad han ställt till med, detta är något av det finaste han gjort för mig förutom våra två barn. Så jag ringde direkt måndagen efter den helgen och bokade op i Umeå, fick tid klockan 11.00 den 12 februari och det känns som en evighet till dess. Ska på konsultation nummer 2 nu den 14 december. Har bestämt mig för ergonomix full och eventuellt 400cc, men det ska vi se den 14:e vilket cc som blir bäst på mig. Jag måste nog ha delvis bakom muskeln då jag har så lite vävnad men går det så sätter jag framför muskeln. Finns det någon fler som har fått op tid i Februari?
Sortera efter
0 Gilla
Jag ska också OPas i februari. 6e februari för att vara exakt :D Var på konsultation igår och kom fram till 425 cc mentor runda, hög profil. Ska sätta bakom muskeln. Stod också mellan 400 och 425 cc, men min kirurg tyckte att när man står mellan två storlekar bör man oftast ta den större då ögonen vänjer sig, och att de flesta som genomgått en BF senare tycker att de kunde lagt in lite mer :)
0 Gilla
0 Gilla
0 Gilla
0 Gilla
0 Gilla
0 Gilla
0 Gilla
0 Gilla
0 Gilla
Visar 1 till 10 av total 963 objekt