BILD Bröstlyft och implantat 1 mån
Har idag 1 månad sen operation, ankarlyft+motiva 400 RFS. Vågade för första gången titta hur det ser ut under tejpen (innan har kirurgen och min sambo bytt tejp och jag blundat) Är väldigt nöjd över hur lite som syns redan nu och väntar med spänning på slutresultatet (Bild finns på min sida)
Sortera efter
0 Gilla
Såå fint resultat! Jag är helt fascinerad över vad otroligt fina snitten / ärren är på dig så himla tidigt!! Allt annat i jämförelse med hur jag själv såg ut efter min första operationen ? Nu har det gått nästan ytterligare en månad sedan du lade upp senaste bilder, har det ändras något sedan dess tycker du? Vore jättekul att få se progressbild om möjligt!
0 Gilla
0 Gilla
Ja gör hemskt gärna det! ?? Mår du fortfarande bra och att allt känns bra och så? Hur snabbt fick du tid för operation från att du var på konsultation? Med tanke på vad jag har för jobbresor inplanerad kommer jag behöva utföra operation som tidigast i maj.. Jag är lite nojig över om det kommer vara lite för sent om man tänker att allt ska se någorlunda fint ut + att man ska ha läkt klart och så inför bikinisäsong. Men sådant är ju såklart svårt att veta.. Jag har heller ingen lust att vänta till hösten ?
0 Gilla
0 Gilla
Ja gör hemskt gärna det! ?? Mår du fortfarande bra och att allt känns bra och så? Hur snabbt fick du tid för operation från att du var på konsultation? Med tanke på vad jag har för jobbresor inplanerad kommer jag behöva utföra operation som tidigast i maj.. Jag är lite nojig över om det kommer vara lite för sent om man tänker att allt ska se någorlunda fint ut + att man ska ha läkt klart och så inför bikinisäsong. Men sådant är ju såklart svårt att veta.. Jag har heller ingen lust att vänta till hösten ?
Jag mår toppen, känns som innan operationen nu.
Jag fick en tid 4 veckor efter konsultation.
Du får inte bada första tiden efter operationen (4 veckor har jag för mig)
Så det är väl mest det som kan förstöra för bikinisäsongen.
Sen ska du ju ha en läknings bh länge, men kan tro att det är okej små stunder i bikini istället för den, men fråga om det på konsultationen
Lycka till
0 Gilla
0 Gilla
Nu har jag lagt upp nya bilder - även där man ser ärret och hur den läkningen ser ut.
0 Gilla
Visar 1 till 8 av total 8 objekt