Ansiktslyft, ca 30 år, främst nedre/mellersta ansiktet? Stockholm
Hej alla! Jag är strax över 30 men upplever att mitt ansikte redan nu är hängigt. Jag har alltid haft antydan till tyngd/skugga där nasiolabialvecket brukar finnas, samt där marionettlinjer formas (p.g.a. ansiktsstruktur och gener), men upplever nu att huden börjat hänga på ett sätt jag inte trivs med. Jag antar att ett ansiktslyft är det enda sättet att komma åt detta på riktigt, och undrar därför om ni kan rekommendera någon klinik som är särskilt bra på detta. Jag vill helt enkelt slippa påsiga bulldogkinder och få ett fastare ansikte. Har inte så mycket regelrätta rynkor, men märker att huden tappat elasticitet och börjar påverkas av gravitation och åldrande. Är inte intresserad av en överdriven look där hela ansiktet lyfts på ettt uppseendeväckande vis, där ögonbrynen nästan hamnar uppe i hårfästet. Är främst kinderna som stör mig, men det är viktigt att det blir ordentligt lyft ändå. Stockholm vore bäst, men alla tips inom landet tas gärna emot. Är det någonting ni tycker att jag ska tänka på? Vad är viktigt att ha koll på? Tack i förväg
Sortera efter
0 Gilla
0 Gilla
0 Gilla
0 Gilla
0 Gilla
0 Gilla
0 Gilla
0 Gilla
Visar 1 till 8 av total 8 objekt