Acneärr
Finns det någon här inne med erfarenhet av sk "ärrkirurgi" på Akademikliniken. Jag har varit hos Shahla Passian på AK i Stockholm och utfört vad hon kallade för ärrkirurgi, försökte få det specificerat vad det skulle innebära innan, men då jag var på konsultationen så var jag där för att jag var intresserad av att få laser behandling, men hon övertalade mig till denna behandlingen istället då det lät så himla bra. Jag önskar nu i efterhand att jag frågat mer då jag var där på konsultation. Jag bor i Malmö och konsultationen var i Stockholm så det var inte direkt bara att åka dit igen på konsultation, och via mail fick jag ingen vidare klarhet. Men jag valde att åka dit för behandlingen i alla fall. Behandlingen innebar att hon stansade ut ärren med hjälp av ett verktyg som skapade runda hål runt ärren. Jag trodde hon skulle sy efteråt liknande andra behandlingar jag sett som liknat denna, men det gjorde hon inte, hon hävdade att dem skulle växa igen. Men det enda som hänt är att ärren nu fått skarpare kanter. Det har gått ca fyra månader nu så jag tvivlar på att det blir bättre. Har varit i kontakt via mail men henne efteråt och hon medger att det inte läkt som hon trodde, hon säger att jag skall komma förbi så hon kan titta på det, men då jag redan lagt ut för två resor tur och retur till Stockholm samt 7000kr för behandlingen så känner jag inte att det är aktuellt. Jag har tidigare gjort flertalet behandlingar, bland annat laser, microneedling mfl. vilket hjälpt sudda ut kanterna på ärren. Men allt denna behandling gjort är att jag är tbx på ruta ett. Jag har nu gjort fillers för att försöka dölja. Det är så frustrerande med akne ärr och när man råkar ut för sådant här så blir man så ledsen. Någon annan som varit hos henne och kanske till och med gjort samma behandling?
Sortera efter
0 Gilla
0 Gilla
0 Gilla
0 Gilla
Visar 1 till 4 av total 4 objekt